lørdag 3. november 2012

Spesial-medalje, kun til meg!


Da var jeg komt meg trygt i mål, og fått utdelt premie av Mina (lillesøster)! Heldige meg som har en søster som er så flink til å bake! :) Det er, eller mer har vært, en pose fylt opp med sjokoladekake.  er det mer sånn... to stykker igjen..

Litt usikker på hva tiden ble enda, men min klokke mente det var ca 1.50´ ish, som ble slutttiden. Får vel bare vente til de har fått lagt ut resultatene på siden deres etterhvert.

For de som har vært fra seg av bekymring for hvordan det skulle gå med foten min; don´t worry, det gikk over all forventning med den. Kjente den ikke i det hele tatt.
Faktisk så har jeg til og med fått den undersøkt av en ekte kiropraktor som hadde stand der, "Klinikk Optimal", i etterkant av løpet. Og han mente at det ikke var noe å bekymre seg for. Men fikk beskjed om å ta det litt med ro noen dager nå, så den skal få litt hvile. Eh, ta det med ro? Deet kan bli litt vanskelig...

Kommer mer fra dagen i dag, i morgen tenker jeg. Nå skal jeg spise opp resten av sjokoladekaken min som jeg fikk, og bare føle meg tilfreds med at løpet i dag ble er gjennomført.

10 kommentarer:

  1. Vel gjennomført! Tror jeg så halen din rundt siste del av Stokkavannet, men var ikke i form til small talk:) Venter i spenning på tiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det samme! Ser at du har en god slutt-tid :)
      Hehe, jeg var ikke i så mye bedre form jeg heller ved det tidspunktet i løpet :p Vi får ta igjen "small-talken" en annen gang ;)
      Håper du får en fin lørdagskveld videre, og at du snart er restituert og klar for løping igjen! :)

      Slett
  2. Grattis!! Godt løpt!! Så koselig med kake da ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Det sies at dette var en noe vanskeligere løype, med mer bakker enn de tidligere løpene som jeg har deltatt i, så jeg sier meg fornøyd med dagens slutt-tid som var 1.53.47.

      Slett
  3. Grattis med vel gjennomført og nyt kaka!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! I will do :D
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

      Slett
  4. Gratulerer! Du er helt rå!! sjokolade kake var vel fortjent, - kos deg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Vibeke :D
      Nå venter jeg bare på deg, og på å få høre når du har tenkt å være med neste gang :)

      Slett
  5. Gratulerer med et kjempebra løp! :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!