mandag 19. november 2012

Siste time på egenhånd

Da var det på tide med en ukesoppdatering fra forrige uke

  • Mandag: 11km - Kilometer-intervall x11
  • Tirsdag: Styrke
  • Onsdag: Spinning - 50min
  • Torsdag: Fri 
  • Fredag: Styrke
  • Lørdag: 7km - 4x4intervall + 10min løping
  • Søndag: Styrke
Jeg skriver bare "styrketrening", men hvis det er noen som skulle ønske det, så kan jeg godt spesifisere det litt mer?

Da var vi i gang med en ny uke, og jeg har tenkt å starte den med en aldri så liten (eller stor?) pyramide-intervalløkt på Sport4You.
"Sessongens siste økt". Eller som vi også kan velge å kalle det; siste egentrenings-økten, før det er tilbake til gymsalen igjen for å ha "tikken"..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!