torsdag 1. november 2012

Elefant Hotell


Men, dere må ikke tro at jeg er ferdig med Riga riktig enda. Jeg har nemlig ikke fått vist dere treningsrommet mitt, under oppholdet vårt i høst-ferien!
Her var det altså et veldig godt utvalg i apparater. Faktisk så hadde de alt det jeg hadde behov for, for å kunne ha en full kvalitets økt, mtp. styrketreningen jeg driver med.

Hvor vanlig er det at et hotell har et knebøystativ liksom??

I tillegg til to tredemøller, en ergometersykkel og en elipsemaskin. Altså, et godt utvalg i kondisjons-apparater óg. 
Med andre ord, fullt mulig å trene omtrent hva som helst på dette hotellet.



Så var det litt av hotellet da. Her er synet som møtte oss ved inngangen til hotellet. Skikkelig flott!


Hmm, lurer på hvorfor det heter akkurat "Elefant Hotel" (?) Hehe...
En elefant sånn helt "tilfeldig" plassert i restauranten

A big elefant!

"Lysekronen" i resepsjonen


Gull-elefant(!)

Helt til slutt, et dårlig bilde av det som er inngangen til spasenteret. Det testet jeg ikke da jeg var der, så det kan jeg dessverre ikke si så mye mer om...


4 kommentarer:

  1. Hurra for hoteller med gode treningsmuligheter! og kul elefant da=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant vel? En KJEMPE elefant! ;)
      For meg er et treningsrom på hotell alfaomega. Det blir som regel alltid valgt et hotell med treningsmuligheter de gangene vi skal på tur.

      Slett
  2. Den elefanten på mølla hadde vært kult.....godt den ikke sto plassert inne i treningsrommet, kanskje en grunn til det. Det er nok best at det står der hvor folk spiser ;-) Det så skikkelig fint ut der...

    -Løpe langt med et smil om munnen-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ståle!
      Enig med deg der, tror nok ikke det hadde vært så lurt å ha den i treningsrommet. Hadde nok blitt liitt distrahert av å ha en elefant hengende over meg ;)
      Ja, det var et veldig pent hotell. Tror det var nesten nettopp nyrenovert (eller nybyggget?)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!