søndag 11. november 2012

Harry Potter kostyme - for SF Kino

Nå har jeg endelig fått levert skoleprosjektet vi har holdt på med siden ca. høstferien(!) Så forhåpentligvis kan jeg få gjort litt mer av alt det andre jeg har så lyst til å gjøre fremover. Som å glede seg til jul! Har dere foressten lagt merke til at det nå kommer snøfnugg dalende her på siden, eller?



Så ble det løping på torsdagen. 4x4 intervall + 10min avsluttende jogg på 11km/t. På slutten av siste intervall kom jeg (faktiskt) helt opp på 15km/t (!!!). Så det sier vel noe om at jeg virkelig "hadde dagen" den dagen :)
Jeg legger ikke ut noe link til den økten, for det er ikke så mye interessant å lese om. Jeg løp til sammen 40min, og pulstoppene utartet seg slik: 156-161-166-174 hvert 4.minutt.
Og vet dere hva som skjedde igjen??... Jo da, jeg kom atter en gang borti STOPP-knappen på mølla. Når jeg hadde tre minutter igjen av hele økten. Blæh!.... Så jeg kan dessverre ikke si noe om distansen.
Hadde jeg hatt et balltre der og da, så skulle jeg jammen meg ha slått i stykker det derre dumme apparatet. Neida Joda, litt så...

Fredag: styrketrening med mor. Kjenner det er bra for begge parter at hun har blitt så flink å være med meg når jeg trener. Så får hun dra-hjelp til å komt seg på trening, og så får jeg selskap og mer motivasjon selv til å trene. Vinn-vinn! :)

I går lørdag, var jeg rett og slett ikke så veldig lysten på å skulle løpe, så jeg sa til mannen min at jeg kanskje bare skulle sykle. Det forstod han som i "å sykle ute", og foreslo at han kunne være med. Eh, jeg mente egentlig innendørs da, men okey!
Så da ble det en "rolig" utendørs-syklings-økt på begge to sent en lørdagskveld. I regnklær og (dårlig) lys på sykkelen: Treningsresultatet.

I dag søndag, har jeg vært på Bryne og trent styrke. Mest "nye" øvelser i dag, siden jeg er nokså lei alle de jeg vanligvis pleier å kjøre. Tror jeg må ha et mål eller flere (mål), om å innføre en del nye øvelser på styrkedagene mine, nå i vinter. Så jeg unngår å bli helt lei alt som heter trening :)

Så da kan ukens treninger oppsummeres slik:

  • Mandag: 8,45km (i mørket, med lykt!)
  • Tirsdag: Styrketrening (med mor)
  • Onsdag: Fri (gå tur)
  • Torsdag: Løping - Intervaller 4x4 + 10min
  • Fredag: Styrketrening (med mor)
  • Lørdag: (Ute)Sykling 19,6km (med Geir)
  • Søndag: Styrketrening (+ en gåtur?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!