mandag 6. mai 2013

Trening uke.18


Ny uke, og nye (trenings)muligheter. Lurer på hva denne uken bringer? Kanskje litt løping? Eller kanskje litt rulleskøyter? 
Uansett, så ser det ut til å bli en av de varmere ukene som kommer nå, ihvertfall ut ifra værmeldingene å regne. Kanskje litt sol også? Det hadde ikke vært meg imot :)

Men først, en oppsummering av sist ukes trening:

Trening uke. 18
Mandag: spinning m/mor, 1t 10min
Tirsdag: styrketrening
Onsdag: sykkeltur m/Geir, 21,6km + gåtur
Torsdag: gåtur m/Geir (restitusjon)
Fredag: styrketrening
Lørdag: sykkelritt, 36,6km
Søndag: gåtur + styrketrening (10min løping på slutten av økta)


Synet som møter meg hver morgen i Stavanger... :)

2 kommentarer:

  1. Nå er det ikke spørsmål OM vi kommer oss ut, men om vi skal ta med sykkelen eller kjøre joggeskotrikset.Her er det iallefall sommer idag, bart og tørt også innover i skogen= luksusproblem, hvilken løype skal jeg velge idag?Å kombinere sykkel med trappeløp er også en fin kombo,men det er vel kanskje ikke så mange hoppbakker med trapper å spore i ditt distrikt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja valgets kvaler :)

      Ehh, nei lite med hopppakker her gitt. Men skal nok alltids klare å finne meg noen baker å løpe (eller sykle) i til tross. Har ihvertfall ett par stykker, som jeg har som ... mål om en gang å klare ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!