torsdag 23. mai 2013

Det blir ikke bedre

Hvis det er én ting som jeg har funnet ut i løpet av min trenings-karriere, så er det det at det er ikke noe som helst vits i å vente på bedre vær her på Jæren. For det kommer ikke, rett og slett.


Hvis en f.eks vil ut og sykle her hvor jeg bor, og liksom har tenkt å vente på "bedre vær" fordi det blåser stiv kuling (ja, nesten da...), ja da kommer du deg aldri ut da. For det blir ikke bedre vær. Så enkelt, men allikevel så frustrerende til tider.

Ut på tur, (nesten) aldri sur
I dag var en sånn dag. Men jeg kom meg ut, eller vi. Den samme runden som vi har tatt så mange ganger før, men som nå dessverre er "stengt" for trening pga. at det er der løypa går innom i Nordsjørittet (de ønsker ikke at det skal ødelegge stiene for mye før selve rittet). Så det blir nok siste gang vi tar den runden på en stund.

-Distanse: 21,16km
-Varighet: 1t 3min
-Gj.puls: 142
-Max. puls: 173
-Gj.fart: 20km/t

I går onsdag 23.mai, trente jeg styrke på overkropp, og på slutten av økta var jeg helt slakt.
Faktisk så ferdig var jeg, at jeg ikke engang klarte å fullføre alle de repetisjonene jeg hadde tenkt å ta på hvert sett med pushups. Det var altså rett før jeg "kollapset", hadde jeg ikke tatt knærne ned i bakken. Så da er jeg fornøyd med treningsøkten da, hvis jeg er såå sliten! Hehe... :)

-Markløft + skrå benkpress m/manualer
-Chins + dips
-Latsroing i kabel + stående roing m/stang
-Enarms hantelroing + (opphøyde )pushups på manualer
-Supermann i slynge


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!