mandag 1. juli 2013

Nytt hobbyprosjekt, og forrige ukes trening

Så var det mandag igjen, og vi skriver 1.juli. En ny uke, og en ny måned står forran oss som vi kan bruke til akkurat hva vi vil.
Jeg startet dagen med en tur før frokost i dag og. Syns det høres så teit ut å kalle turene jeg går for "powerwalks", det høres så ... fitness-aktig ut. Så jeg kaller dem heller for morgenturer, jeg.
Etter frokosten pakket jeg sakene mine, og dro videre på treningssenteret for å trene styrke. Greit med det som er gjort tenker jeg. Så har jeg jo resten av dagen til andre ting, som f.eks mitt neste hobbyprosjekt!


Men før jeg starter på dét, så må jeg jo nesten skrive opp loggen for treningen jeg utførte sist uke;

Trening uke.26
-Mandag: morgentur
-Tirsdag: morgentur + styrke m/mor
-Onsdag: morgentur + spinning m/mor, 1t
-Torsdag: morgentur + ”52-turer-i-Stavanger” ("Sørmarkaturen" m/mor)
-Fredag: husvask (hihi) + styrke m/mor
-Lørdag: morgentur + spinning, 1t 5min
-Søndag: sykkeltur m/Geir, 25,77km + gåtur

Fredag 28.juni - styrke m/mor
Knebøy + skulderpress m/stang
Nedtrekk + brystpress i maskin
Sittende roing + sidehev
Bakside skulder i kabel + triceps pushdown

Gående utfall + planke m/opptrekk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!