fredag 19. juli 2013

Sommermat til helgen

I dag har jeg og mor gått tur nr.4 av de 52 turene i Stavanger.
Men siden det tar litt tid å lage et innlegg om hele turen, så tenkte jeg at jeg heller skulle gi dere noen gode mat-tips til helgen. For så å gi dere turen i morgen, hvis det blir tid til det før jeg reiser! :)

Hva med f.eks en deilig kyllingsalat til helgen?


Eller hvis du er så heldig å bo/feriere like ved en fiskebrygge, så kan du jo lage deg en fiskegryte? (Det kan du selvfølgelig lage hvis du bor midt i byen også)


Eller laksemiddag, en enkel og god matrett til grillen på varme sommerdager;


Eller så kan du jo alltids bytte ut den gode, gamle hamburgeren på grillen, til ett par grillede biffskiver mellom et ciabattabrød?


Som du da kan ha en spennende variant av potetsalaten attåt?


Alle tipsene er hentet fra Treningsforum.

Med dét så ønsker jeg dere en fin fredagskveld, og bon apetit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!