søndag 2. juni 2013

Eksamen og hverdagsaktiviteter

Hverdagsaktivitet. Det er et ord jeg har begynt å bli litt flinkere til å utnytte. Eller, ikke selve ordet da, men aktiviteten.
Jeg har de siste ukene, siden det har vært så mange dager med sol og fint vær (og varmt!), tatt toget et stykke lenger (inn til Stavanger) og så gått tilbake til skolen igjen. En tur som tar litt over 20min i rask gange.

Very nice...
Jeg mener, når utsikten er som den er, ja da tar jeg lett ett halvtimes tidligere tog, for å gå turen tilbake til skolen.
Selv om jeg allerhelst bare ville blitt værende i Stavanger By da...

De tre siste dagene har jeg bare trent styrke. Litt crazy vil noen kanskje si, men når jeg lar været styre treningen min, så blir det altså slik noen ganger.


Fredag 31.mai - bein og skuldre
-Knebøy + skulderpress m/manualer
-(Vanlige) utfall m/stang + sidehev
-Strake markløft + bakside skulder m/manualer
-Benpress i maskin + bakside skulder, i kabel

Lørdag 1.juni - rygg, bryst, triceps og mage 
-Markløft + pushups på manualer (som triller!)
-Chins + dips
-Sittende roing, i kabel(på gulvet) + stående franskpress, i kabel
-Kabel krysstrekk + abwheel

Søndag 2.juni - bein og skuldre
-Knebøy + skulderpress m/stang
-(Vanlige) utfall + sidehev
-Hip thrust m/vekter + bakside skuldre m/manualer
-Frontbøy + bakside skulder i kabel

Så, da var ukens siste treningsøkt unnagjort og jeg kan allerede nå legge ut denne ukens treningslogg:

Trening uke. 22
Mandag: morgentur + styrkeøkt på bein og skuldre
Tirsdag: styrke på overkropp
Onsdag: tur (restitusjon)
Torsdag: morgentur (morgenpromenad på svensk, hehe...) + sykkeltur m/Geir
Fredag: styrke på bein og skuldre
Lørdag: morgentur + styrke på overkropp
Søndag: styrke på bein og skuldre + kveldstur

Hmm, mye styrke denne uken ser jeg. Jaja, da holder jeg meg ihvertfall sterk i muskulaturen! :)

Neste uke begynner eksamen på skolen, så det er mye mulig at dere ikke hører mer fra meg før den er over. But then again, kanskje jeg stikker innom en tur allikevel. Who knows...
Uansett, så får dere ha en fin kommende uke, og så høres vi etter hvert! :)

Øving til eksamen; lag en hatt!...


4 kommentarer:

  1. Masse lykke til med eksamen. Ikke glem at hjernen trenger masse nyttig mat for aa vaere produktiv disse dagene. Saa ingen unnasluntring med kostholdet, takk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, "Jada, mamma..." Skal spise godt i disse dagene ;)
      Og takk!

      Slett
  2. Så smart å ta toget for å øke avstanden med selve treninga! Slik har jeg tenkt også...ta toget til Fredrikstad - og sykle derfra til Lørenskog. Så langt har de altså blitt med tanken:) men ONE DAY!.....
    Du trener virkelig bra om dagen! Så bra!
    Ønsker deg masse lykke til med eksamen. Positive tanker fikser det meste (med litt jobbing i forkant)..he he!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja.. Tusen takk for lykkeønskningene dine Janne :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!