søndag 16. juni 2013

Kunstutstilling fra avgangselevene

Nå går det jo mot slutten av skoleåret for alle (regner jeg med?). Pensum for året er lært, og eksamener er overstått (og bestått). 
Det er nok mange som har fått fri, eller til og med kan si seg ferdige med skolen for i år, mens andre igjen (som oss) ikke får fri før den bestemte datoen som er satt for skoleårets siste dag, kan ta ferie. Så hva gjør vi da? Jo, vi drar på kunstutstilling! 
Avgangs elevene på Rogaland kunstskole har hatt en utstilling i Stavanger, som vi fikk komme og se på. 

Mange bilder som er fotografert av ulike roser, satt sammen til ett bilde!
Nå er kanskje ikke jeg den med de mest kunstneriske og oppfinnsomme evnene, men er jeg veldig glad i å bruke hendene, og lage ting. Så derfor syns jeg alltid det er veldig gøy og inspirerende, å få se hva andre kan få ut av sin egen kreativitet! 

Tegninger i svart/hvitt
Kult?






De røde stolene, og de gule skyene, er garn (tråd)

Meget spesiell kunst
Blomster, og hver enkelt blomst har sin betydning

Disse er tegnet med skrift og bokstaver, ikke streker
Hvor alle ansiktene er tegnet med dens egen historie


I mangel på noe mer fornuftig å komme med i dag, så får dere heller noe kunst å se på. Fra andre enn meg selv denne gangen, hihi...
Det kommer referat fra sykkelturen jeg og Geir var på i dag, i morgen. Så frem til dag, eller kanskje før; Ha en fortsatt fin søndag alle sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Eg likar kunst, av alle slags, det er så befriande! Tøft dei derre portrettane, dei skulle eg gjerne ha sett frå nært hand.

    Inspirerande!
    (Og fint alternativ til treningsrelatert innlegg :) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, og så kan det tolkes på så uendelig mange, forskjellige måter og. Alt etter hvordan hver enkelt person oppfatter det :)
      Æsj, ja... Jeg kom selvfølgelig ikke på det, at jeg burde jo ha tatt nærbilde av de portrettene. Menmen, ikke noe å få gjort med det.

      Siden jeg liksom (...) ikke bare har en treningsblogg (eh?...) så kan det jo passe fint med litt andre innputt også av og til ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!