søndag 9. juni 2013

Nordsjørittet,

Nå er jeg klar. Eller, så klar som jeg kan få bli, og i morgen er den store dagen.
Dagen som jeg har trent til i en evighet, føles det som. Samtidig som det føles som så (altfor) kort tid siden jeg skrev om det for første gang òg... Nesten litt for kort tid siden faktisk. Men det skal bli godt å få det overstått da.


Startnummeret er hentet, energigel`ene er kjøpt inn, jeg har hatt en hèl dag med kun hvile og mye (litt) ekstra matinntak, og snart skal jeg innta det berømmelige "dagen-før-dagen-måltidet". Forhåpentligvis er det ikke stort mer å gjøre nå, enn å "hvile seg i form" til i morgen kl.10.10, som er klokkeslettet mitt for start...

Wish me good luck?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!