torsdag 27. juni 2013

Treningsoppdatering

Det er visst en stund siden jeg har skrevet noe særlig om trening, og dét kan vi jo ikke ha noe av, eller hva?

Mandag hadde jeg treningsfri, fordi jeg var litt sliten etter søndagens trening. Gikk kun en liten powerwalk (morgentur) på morgenkvisten.

Tirsdag trente jeg styrke med mor - hele kroppen:
-markløft + skulderpres
-nedtrekk + brystpress (i maskin)
-roing i maskin + triceps pushdown
-utfall + sidehev
-pushups + planke

Hvis det er noen som sliter med riktig teknikk i hvordan utføre markløft korrekt, så kan de ta en titt på denne artikkelen. Som forklarer det ganske (kanskje litt for) utfyllende. Just a tips...


Onsdag (altså i går) syklet jeg og mor en times tid, på spinningsyklene på treningssenteret. For nei, det er ikke så veldig sommeraktig ute for tiden, her på Jæren...
Treningsresultat hvis noen skulle ønske å se pulsen min, som forøvrig holder seg på et lavt nivå for tiden.

I dag, torsdag var treningsøkten en tur i Stavanger, også den med mor. Bilde(r) kommer i et annet innlegg, siden mor har ca halvparten av dem. Men her er en liten smakebit fra starten av turen:


Helt til slutt må jeg bare tipse dere om en megakul måte å bruke tredemølla på! Jeg mener, hvis jeg hadde fått til noe sånt, så hadde sikkert jeg óg syns det var moro å "løpe" på tredemølla! Hihi...









2 kommentarer:

  1. Hei:) så bra at det gikk bra med deg etter fall både på rulleskøyter og i fliser. Du har jo fått gjort mye gøy og spennende selvom du ikke har fått trent like mye som jeg regner med at du er vant til.
    God ferie og sommer il deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Therese!
      Ja, det går mye bedre nå. Så alt som skulle til var nok "bare" å skru ned tempoet litt, og ikke stresse for mye med alt jeg føler at jeg burde har gjort til enhver tid. Så nå nyter jeg sommerferien med god samvittighet, og med et roligere "tempo" :)
      Håper du også får en fin sommer! :D

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!