torsdag 13. juni 2013

Nordsjørittet i bilder og takknemlighet


Her kommer endelig de bildene jeg har fra lørdagens harde prøvelse; Nordsjørittet 2013. 

Det var langt, det var hardt, det var mye vind og det var slitsomt. Jeg ble fysisk uvell i etterkant av rittet, og hvis noen spør meg om jeg skal være med neste år? Veel, gi meg ett halvt år, så skal jeg svare deg på det da. Først trenger jeg en (lang) stund på å fordøye årets ritt. 
Men jeg er veldig glad (og stolt) over at jeg fullførte, og takknemlig overfor Amnesty at jeg fikk love til å være med.

Ja, og så må jeg også huske på å si tusentusentakk til min fine heiagjeng; Geir, mor og min søster (Mina), som (så mange ganger ved tidligere anledninger også), dukket opp flere steder langs den 9mil lange løypa på lørdag; 
Jeg setter utrolig stor pris på at dere stiller opp for meg, og støtter meg når jeg virkelig trenger det!

Må også passe på å si tusentakk til alle dere som sto ellers ved løypa også. Dere som stod i timesvis med heiarop, og dere som stod og delte ut på drikke og "energimat" til oss slitne syklister. Dere aner ikke hvor mye hjelp det er i det dere gjør. Så en stor takk til dere òg!

Like før vi sykler inn på Den Vestlandske hovedvei
Guro i farta!
Punktering slapp jeg heldigvis unna med
Heiagjengen min ved Vannavatnet
Hun i gul jakke = meg
Godt med litt saft...
mmm...


Noe er tydeligvis morsomt, synes Mina!
Mmm, bollepåfyll! (og ja, det er fullt av boller oppi jakken min)
Hihi!
Fortsatt ved godt mot, og veldig glad for en sølefri sti jeg nettopp har syklet
Konsentrert
Dette tror jeg er tatt ved Nærland
Ved FossEikeland

eh, hva skjer`a?

norske flagg = typisk min mor




Jeg har visst ikke noen bilder etter målgang, bare en film. Merkelig nok, siden jeg alltid pleier å være så flink til å "dokumentere" at jeg har kommet meg i mål og fått medalje!...
Skal se om jeg får lagt den også ut etterhvert, men siden jeg ikke er så veldig teknisk av meg akkurat, så må jeg nok få litt hjelp av Geir, som er litt mer datakyndig enn meg selv.

Hvis noen har lyst å se på kart hvordan jeg syklet, så kan dere se det her: Nordsjørittet 8.juni.
Jeg brukte 5t 24min, og kom på plass 7197 av totalt 9424. Av alle damer som deltok (1758 totalt) kom jeg på plass 914.

Passeringer km vs. tid:
21km- 1:13:00
32km- 2:11:30
55km- 3:23:32
67km- 4:18:16
91km- 5:24:06

4 kommentarer:

  1. Tommelen opp! Også så mange bra bilder. Det skulle jeg ønske jeg hadde fra mine konkurranser, men det er sjelden jeg har egne fotojournalister med. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg var heldig denne gangen (òg). Men som regel så er fotografen også med og sykler, så da er det ikke alltid jeg er like heldig med å bli fotografert "overalt". Utenom på treningsturene da, for da kan vi jo bare stoppe opp når det passer oss selv, det kan vi jo ikke på ritt ;)

      Slett
  2. Tøft! Jeg så på res.lista at du hadde fullført med STIL men jeg har bare ikke fått vært innom og sagt: GRATULERER med knallbra debut! Jeg har også lyst til å sykle et ritt men da blir det med landeveissykkel.... synes du er knallsprek som sykla dette rittet - respekt! ;-)

    SvarSlett
  3. Heh, stil og stil fru blom ;) Men jeg kom meg nå ihvertfall trillende helt i mål, og dèt er jeg kjempefornøyd med! Så takk! :D

    Jeg har også lenge tenkt på å skaffe meg en landeveissykkel, fordi det ser så moro ut å sykle med. Både mtp. "lagspill"/samkjøring, men også fordi du (tipper jeg) kommer deg raskere fremover med en slik sykkel. Som jo igjen fører til at du kan sykle lengre distanser.
    Derfor har jeg tenkt å låne meg en når vi reiser til Mallorca i sommer, for å teste den ut ;)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!