tirsdag 11. juni 2013

Roadtrip til Oslo og ny bil

Heisann dere snille som leser bloggen min og som kommer med gode tilbakemeldinger når jeg har hatt dårlige opplevelser etter Nordsjøritt-deltakelser og sånn :)

Måtte bare innom en liten tur i dag for å si at jeg lever altså, og at det kommer et innlegg snart, med flere bilder fra lørdagens ritt. Jeg har bare ikke hatt så mye tid til å sitte forran pc`en til at det har blitt gjort.
Vi har nemlig vært en aldri så liten (lang!) roadtrip til Oslo for å kjøpe bil. Så da har det plutselig skjedd så mye, overalt i livet mitt, de siste dagene, at jeg har vært nødt for å nedprioritere enkelte ting. Som å blogge og å lese andres blogger. Men det kommer, etterhvert :)

Kan jo legge ut forrige ukes treningslogg i dag, bare for å ha noe fornuftig å skrive om :)

Trening uke. 23
Mandag: morgenpromenad + 60 min spinning m/mor
Tirsdag: styrke på overkropp
Onsdag: sykkeltur m/Geir -28,64km
Torsdag: styrke på hele kroppen
Fredag: fri
Lørdag: Nordsjørittet - 91km
Søndag: tur m/Geir

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!