mandag 14. januar 2013

Trening uke.2

Siden Polar ikke vil være så velvillige til å dele opptil to løpe-linker i ett og samme innlegg, så får dere derfor lørdagens Treningsresulter i dette innlegget. Så kommer gårsdagens senere.

Lørdag 12.januar

  • Distanse: 10,06km
  • Tid: 57,39min
  • Gj.fart: 5:42min/km (10,5km/t)
  • Gj.puls: 149
Jeg prøve ut en ny spilleliste på Spotify den kvelden. Uten noe særlig hell.
Det var nemlig en (ukjent) liste som jeg ulurt av meg ikke hadde hørt igjennom før jeg tok ut, så jeg har altså nå konkludert med det faktum; at jeg ikke liker rockemusikk på øret. Spesielt ikke når jeg løper.
Selv om det var en såkalt "180-slag-i-minuttet-sang-liste", som visstnok skal være bra å løpe til. Vel, not for me!

Okey.... I går, sånn bortsett fra å ødelegge neglene mine stor deler av dagen(!), så brukte jeg og mannen min dagen først på å gå en (iiiskald) tur i Sælandskogen. Før vi avsluttet søndagen med en aldri så liten løpetur sammen.

Veldig koselig (og ikke minst høyst trengende) og motiverende for meg, at vi endelig kan løpe litt mer sammen. Det er jo tross alt det som er (eller iallfall bør det være) en stor part av det vi driver med, nemlig den sosiale delen av treningen vår. Jeg syns ihvertfall det er viktig.

Så oppsummert fra årets 2.uke, blir treningsloggen min seende slik ut:

  • Mandag: gymtime(...) & styrke på kvelden m/mor
  • Tirsdag: 10min x 4 intervaller - 7,88km
  • Onsdag: restitusjon (kort gåtur)
  • Torsdag: mørkeløping - 10,27km
  • Fredag: styrketrening m/mor
  • Lørdag: morgentur & løpetur på kvelden - 10,06km
  • Søndag: gåtur m/Geir & løpetur m/Geir - 9,18km



2 kommentarer:

  1. Det er veldig hyggelig å løpe sammen med kjæresten sin. Og det kan være ganske romantisk å løpe måneskinnstur. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er så enig. Og så får vi jo tilbrakt mer tid SAMMEN også :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!