onsdag 9. januar 2013

Null innsyn, og null utsyn...

Tirsdag 8.januar

I går løp jeg. Igjen. Det gikk litt bedre enn humøret mitt tilsa på søndag, heldigvis. Men jeg følte også at jeg var litt flinkere til å "ikke tenke" i går.
For hver gang de "trøtte tankene" holdt på å dukke opp i hodet, så bare tenkte jeg heller; Nei, ikke tenk. Bare løp! Så da gjorde jeg det, jeg bare løp! Og det funka faktisk.
Tror det er noe jeg må bli flinkere til, særlig nå når jeg løper inne på mølle. Og særlig siden det nå er som bokstavelig talt å se rett i en vegg (for de har tetta igjen alt av vindu/innsyn på treninga mi, så nå ser jeg hverken ut eller de andre inn!...)

Men tilbake til gårsdagens trening. Jeg liker hva jeg ser: Pulskurven
4x10minutters intervall igjen. Føler at det er noe jeg kan (bør) trene en del på fremover, siden jeg ønsker å forbedre gj.farten min. Så får jeg bare håpe at det hjelper :)

  • 7,41km på 40min (4x10min)
  • 7,88km på 43min (3min nedjogg)
  • Gj.fart: 5:27min/km (10,9km/t)
  • Maks fart: 4:37min/km (13km/t)
  • Gj.puls: 158
  • Maks puls: 180

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!