mandag 17. desember 2012

Trening uke 50


Halloys! 
Èn uke igjen dere, så sitter vi rundt omkring i hjemmene våres og (forhåpentligvis) er ferdige med alt som må ordnes innen kvelden kommer. Men husk på det da, at julen kommer selv om dere ikke er ferdige også da. Dere behøver ikke å vaske i hver eneste krik og krok, for at det skal bli en koselig jul. Den blir koselig og fin uansett. Dét har jeg komt frem til nå ihvertfall, så jeg driter i å bake 7 sorter før den 24. og jeg har ikke tenkt å vaske mer i huset heller. Bare julegavene blir ferdige i tide, så er alt greit liksom. Og bare for å rekke å bli ferdig, så har jeg altså tatt med meg strikketøyet på skolen i dag, så jeg kan strikke litt innimellom timene ;)

Men nå var det ikke akkurat julen jeg skulle snakke med dere om i dette blogg-innlegget. Mer sånn ukesoppdatering på treningsfronten. Hehe, tipper dere som er mest interesserte i trening og løping, er "litt" trøtte på å hele tiden lese om alle de andre tingene jeg skriver om her. Kanskje jeg burde slutte å legge ut innleggene mine på runners.no?

Ukens siste trening, ble utført på fomiddagen (grunnet jule-familiemiddag senere på dagen):
-Knebøy & Chins
-B.utfall & Dips
-Strake markløft & Skulderpress m/stang
-Ro m/ez-stang & Sidehev
-Legghev & Omvemdt pec (bakside skulder)

Jeg ble faktisk så varm/andpusten/brukte store muskelgrupper, at jeg måtte gå og snyte nesen min hele tre ganger i løpet av treningsøkten i går! Dét er ikke ofte at skjer. Så jeg tror det var en bra økt. 
Følte meg nokså ... "blæh" i går også da, pga. all maten som har begynt å bli fortært nå i disse førjulstider. Så det var igrunnen bare helt greit at jeg fikk trent litt skikkelig i går...

Uke 50:
  • Mandag: Gymtime (beeptest) + gåtur m/Geir
  • Tirsdag: Styrke m/mor
  • Onsdag: Årets første skitur m/mor!
  • Torsdag: Skitur m/mor
  • Fredag: Styrke
  • Lørdag: Sykling 40min(inne)
  • Søndag: Styrke + gåtur på glattisen

3 kommentarer:

  1. Ække mye som vitner om at det snart er jul her i huset men det kommer.... lillegutt har fått juletre på rommet sitt i år (vi tyvstarta fordi han skal feire jul med bestemor & bestefar i år) men bortsett fra hans tre er vi ikke akkurat i rute ;-) MEN, som du sier så blir det jul uansett og koselig blir det også uansett!! Kos deg videre med forberedelsene ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er nok slik det er i mange hjem rundt forbi ;) Og takk det samme, Silja :)

      Slett
    2. Julen forberedelsene har lat vente på seg her også. I grunnen liker jeg litt kaos de siste dagene før jul. På et magisk vis kommer jeg i julestemning av det, mannen derimot øker dramatisk faren for stressutløste sykdommer;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!