mandag 6. januar 2014

Uke.52 og uke.1

Så var vi kommet til årets første mandag, og på tide å vise til noen "treningsresultater". Det kan vel kanskje ikke akkurat kalles for resultater da, men trening, det er det ihvertfall.

Siden det ble litt hektiske dager i romjulen (mye som skjer), som igjen førte til lite blogging, så blir det derfor lagt ut for årets to siste uker i dag:

Uke.52
Mandag(lille juleaften): morgentur + spinning 40min
Tirsdag(juleaften): styrketrening
Onsdag(1.juledag): treningsfri : kveldstur m/Geir
Torsdag(2.juledag): juletur i finværet + spinning 20min + løping: 2-2.15-2.30-2.15-2.30 (1min pause)
Fredag: treningsfri (kjøretur til Hamar)
Lørdag: skitur fra Gåsbu til Steinfjellhytta 8,2km (tur-retur)
Søndag: jogging på mølle (Rica hotellet): 30min – 2min x10 (1min pause)

Uke.1
Mandag: styrketrening på Rica-hotellet (Hamar)
Tirsdag (nyttårsaften): jogging på hotellet (Skøvde, Sverige): 30min – 2minx10 (1min pause)
Onsdag (1.nyttårsdag): styrketrening på hotellet (Skøvde, Sverige)
Torsdag (2.januar): jogging på hotellet (ComfortHotelGrandCentral, Oslo): 30min - 2min x 10 (1min pause)
Fredag: husvask + styrketrening på S4Y
Lørdag: spinning 20min + jogging på mølla (2-2,5-2-2,5-2min, 1min pause)

Søndag: søndagstur i vind og regn + styrketrening på S4Y

Som dere kanskje ser, og hvis det er noen som ikke ser, så skal jeg være så grei at jeg  påpeker det, at det faktisk har blitt en hel del løping jogging de to siste ukene. Eller, mye for mine bein iallefall. 
Det er liksom litt lettere å "skynde seg forsiktig" når jeg kan bruke mølla til å kontrollere mengden. Hvis jeg hadde løpt utendørs, så hadde jeg nok blitt litt for ivrig i forhold til hva mine ledd og sener tåler enda...

Jeg sier meg fornøyd med de siste to ukene i 2013 sånn treningsmessig. Jeg har fått gått på ski (!), selv om det dessverre bare ble med den ene turen (hadde håpet på litt snø og skiføre i Sverige óg...). Og jeg har da fått brukt joggeskoene litt på hotellets trimrom også, selv om jeg antageligvis har lagt på meg litt en hel del av alt den gode maten og julegodteriet jeg har stappet i meg de siste ukene, hihi...

Håper på en like god uke, og kommende år, i 2014. Forhåpentligvis så klarer jeg å holde meg skadefri en stund fremover også :)

2 kommentarer:

  1. Skal si du er flink! Tommel opp!

    Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

    klem og smil ♥
    maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Maia. Så hyggelig å få kommentar fra deg her inne :)
      Håper du får en fin uke ute på jobb-reise. Skjønner godt at du syns det er lenge å være borte fra hjemmet ditt, for jeg er akkurat like hjemmekjær som deg ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!