lørdag 4. januar 2014

Årets julegaver

Før jeg begir meg ut på landeveien og turen opp til østlandet og Sverige (i bilder), så har jeg lyst til å vise dere alt det fine jeg fikk til jul i år fjor


Villeroy&Boch juleservice -og pynt

Div. gavekort, linduk -og klut, og julepynt

Rosa garn, jordbærlue, ullgenser, glasspynt og pinnekjøtt-øl

Marius-håndklær

Panda -og løvelue (fra Thailand)

Penge-bidrag til nytt speilrefleks

Selv om jeg har sluttet å glede meg til jul "bare for gavene", så er jeg veldig glad (og takknemlig!) for alle de fine gavene jeg har fått i år fjor. Så tusen takk for alt jeg fikk! :)

4 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk så barnslig at jeg gleder meg til julegavene veldig mye! Mannen gjemmer alltid gaven til meg på de underligste plasser slik at jeg ikke skal finne dem og gjette hva det er:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja man blir jo som et barn igjen, hvert år når julen kommer.
      Og ja, min mann gjemmer også min(e) gaver, så jeg ikke skal se dem før julaftenen ;)

      Slett
  2. Såå mye fint du har fått! Tøffe de marius-håndklene..
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg, Janne :)
      (Og ja, de håndklærne var jo bare kjempekule!)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!