torsdag 9. januar 2014

Et julepyntet Skövde

Nyttårsaften ble feiret hos svigermor i Falköping. De har en hytte der, eller rettere sagt så er det vel mer en gammel prestegård
Men tidligere på dagen, "nyttårsaften-dagen", tilbrakte vi i Skövde. Det er en liten (?) by like utenfor Falköping
Vakre, julepyntede Skövde
Dessverre lite med snø i luften her óg...
Men flotte dekorasjoner da... :)

Juletreet på torget
Hmm, noen har visst mistet julekulene sine (...?)

Best å sette den fint ned igjen, ja ;)
Treet hadde også fått noen søte, små mini-trær rundt seg


God juul!

Søteste statuene!
"Helénsparken" midt i byen
"Hva? Er det stengt???"


Til og med geita i parken, var julepyntet! Hihi...

Så var vi klar for nyttårsfeiring, og under ser dere (nesten) antrekket mitt for kvelden. Ja, jeg gikk i joggesko, neidajoda...

Se det fine dukkehuset til svigermor!...

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder og ikke minst morsomme!

    For ett nydelig dukkehus *elsk*

    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for de fine ordene fra deg. Det at du likte dem, gjør meg veldig glad! :)

      Slett
  2. Mange koselige bilder :-) Enn å hatt et sånt dukkehus da man var lita da :-D Jeg er ikke så veldig glad i snø, men det er på en måte noe som mangler når det ikke er snø i jula. Takk for koselige kommentarer inne hos meg!

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Siv! Ja, ikke sant det var et kjempefint dukkehus? Ett sånt ett ønsker jeg meg nå også faktisk, ikke bare "som liten", hihi... ;)

      Slett
  3. OMG! for noen julekuler! kembostore jo! ha ha! fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha,ja ikke sant? Sikkert de største jule-kulene jeg noensinne har sett! ;D

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!