fredag 3. januar 2014

1.juledag på NordHidle

Heisann, og riktig godt nytt år til dere alle! 
Nå har vi komt oss hjem igjen fra Juletur til Hamar og Sverige, hvor vi har feiret både litt her og der. Diverse juleselskaper hos min familie på Hamar, og Nyttårsaften hos Geir sin familie i Sverige. 
Det har vært en veldig koselig romjul for min del, som faktisk ble avsluttet med en aldri så liten tur innom min favoritt-by i Norge; Oslo! 

Nå ligger jeg jo litt på etterskudd med bilder fra de ulike "happening´sene" som har skjedd den siste uken, ettersom jeg har vært borte fra bloggingen en stund. Men siden jeg er så glad i julen og har planer om å la julepynten stå til 20.dag jul, så kommer jeg til å publisere litt bilder fra alle dagene, sånn litt utover uken(e) som kommer.
Det gjør jo vel ikke noe at vi tenker litt tilbake på julen, i ukene fremover, selv om det er blitt 2014 vel?

Først ut er bilder fra 1.juledag. Da vi reiste ut med båt til NordHidle, for å besøke Svigerfar (far til Geir) med famile


Hele gjengen samlet rundt bordet
En liten tulle på vei opp trappen





Eld-huset på gården
Gamlehuset til Svigers
På vei inn til det "nye" huset
Vi ble servert engelsk dessert-kake
og mer julekaker ble satt frem

Mitt yngste tantebarn satte stor pris på det nye ull-skinnteppet sitt


2 kommentarer:

  1. Godt nytt år :) gleder meg til å se fler bilder fra julen din fremover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Terese, i like måte!
      Ja, det er bare å glede seg, for det kommer masse bilder i dagene som kommer. De må bare redigeres litt først :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!