mandag 23. mars 2015

Trening uke.12 - alene hjemme

Mandag: (treningsfri) kveldstur
Tirsdag: intervall på mølla 10min oppv., 4x4min, 5min nedjogg
Onsdag: sykling 50min
Torsdag: (treningsfri) kveldstur
Fredag: løpetur 6km (m/mor på tlf)
Lørdag: styrketrening
Søndag: formiddagstur + spinning 60min

Denne uken har jeg vært "alene hjemme", så derfor har det i tillegg til den vanlige treningen også blitt tre gåturer i treningsuken 12. 

To løpeøkter; en intervalløkt på mølla med 4x4minutter og en løpetur tur ute på fredagen. Siden jeg ikke hadde så veldig lyst til å ta ut på tur alene en fredagskveld med surt og kaldt vær, så ringte jeg derfor til min mor og hadde en hyggelig samtale med henne mens jeg løp :)

To sykkeløkter inne på Fresh - kanskje det snart er på tide å ta ut sykkelen fra boden igjen?

Og en styrkeøkt - noen som foressten har tips til gode øvelser for å bli en mer "spretten" løper? For jeg tar mer enn gjerne imot tips og råd, hihi...

4 kommentarer:

  1. Motbakketrening gjør deg sterkere og mere spenstig, intervaller, korte og halvlange i stigning. Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, ja da får jeg prøve meg på dét da - allerede i dag tenker jeg vi sier :)

      Takk for tipsene! :)

      Slett
  2. alltid like inspirerende :)

    Ønsker deg en fin ny uke ♥
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du synes det, tusen takk! :)

      Håper du får en flott uke du også, med mye fint vår-vær! ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!