mandag 16. mars 2015

Trening uke.11

Denne uken har jeg faktisk klart å få til tre løpeturer - en ute og to inne. Og på inneturene fikk jeg også med meg Geir begge gangene, og det var hyggelig. 
Det er alltid mye morsommere å løpe på mølla hvis jeg har noen andre å løpe "sammen" med, med mindre det er intervaller da. Eller, egentlig så er det fint å ha selskap ved siden av seg når du er inne (og ute) og trener uansett :)

Mandag: treningsfri
Tirsdag: løpetur på mølla m/Geir - 30min
Onsdag: løpetur ute - 7,5km (xxl)
Torsdag: treningsfri
Fredag: løping på mølla m/Geir - 35min
Lørdag: styrketrening
Søndag: sykling på Fresh - 45min

Herregud så seint det går med meg for tiden når jeg løper  jogger. Eller det har vel kanskje alltid gått så treigt, og jeg bare innbiller meg at det har noe med sykdomspausen min å gjøre (?)... 
Uansett, så har det vel strengt tatt ikke så mye å si egentlig. Bare jeg liker å bevege meg så er det jo dét som er det viktigste, tenker jeg.

Det ble også en styrkeøkt på lørdagen, og en spinningtime på søndagen. Jeg burde vel strengt tatt ha trappet litt opp på syklingen fremover nå som det nærmer seg ute-sessong og alt. Jeg mener, hvis jeg har tenkt å klare og holde følge med Geir på sykkelen, så må jeg jammen meg gå til verks og trene meg til en bedre (sykkel)form enn den jeg har nå ihvertfall!
(Det er ulempen med å sykle med gutter: de sykler så mye fortere enn meg siden de er litt endel sterkere i muskulaturen deres, enn hva jeg er)

Men jeg er fornøyd med uken som gikk, jeg. Ikke minst fordi jeg endelig fikk tatt en løpetur ute igjen! :)


2 kommentarer:

  1. Det er så inspirerende og se hvor flink du er!

    Håper alt er godt!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du syns det!
      Og så koselig å høre fra deg igjen, det var lenge siden :)

      Ja, her er alt bare bra. Håper det står bra til med deg og din(e)? :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!