fredag 27. mars 2015

Uke.26 på gullsmedskole - flere typer ringer!

Denne uken (som er siste uken før påskeferie, johoo!) har vi drevet med litt forskjellige ting i klassen vår. Jeg var så heldig å få lære meg hvordan jeg kan fatte stener i ringer på flere måter, og jeg har storkost meg! 

Den første fattingen jeg foretok meg denne uken var å ferdiggjøre enstens-ringen min med å sette i en blå sten i krona. Det var litt skummelt å skulle frese i den som jeg så forsiktig har filt ut tidligere. Men jeg er veldig stolt av den nå da! :)



Jeg fikk også tid til å lage meg noen andre ringer denne uken. Den ene er en alliansering, som det er mulighet for å sette i mer stener etterhvert;



Den andre ringen (eller tredje blir det vel) laget jeg på slutten av uken og er en "spenn-fatning" (med rosa sten, hihi...)



Jeg fikk også laget et lite anheng av det jeg såvidt begynte på i forrige uke;


Fatting er gøy! (Og alt over her er altså laget i sølv med zirkonia-stener i - hvite og rosa)

4 kommentarer:

  1. SÅ NYDELIG !!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine alle sammen :) Helt nydelig faktisk ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk Terese, så gøy at du liker dem! :D

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!