mandag 22. september 2014

Trening uke.38

Jeg kan nå meddele med dere at denne uken som var, har jeg faktisk endelig fått gått tur på rulleskiene mine! Det var lenge siden, men gud så gøy! 
Jeg mener, nå som vinter -og skisessongen nærmer seg, og jeg faktisk bor et sted i landet som det er fare for at det kanskje kan komme nok snø til å gå på ski på, så må jeg jo bare få gang på litt ski-trening, ikke sant? 

Mandag: 1 ½ times gåtur
Tirsdag: løpetur til Fredrikstadmarka – 5,6km
Onsdag: sykkeltur m/Geir (Fredrikstadmarka, Mosseveien, hjem) – 22km
Torsdag: løpetur til Rolvsøy, XXL – 7,5km
Fredag: styrketrening på Fresh
Lørdag: rulleskitur (Øra) – 6,5km

Søndag: sykkeltur(Haldenv, Begbyv, Sarpsborgv, Øra) - 20,87km

Jeg har også gått en god tur denne uken (og da passer det jo ypperlig å bruke tiden til å ringe hjem for å oppdatere meg på hjemmefronten). Jeg har løpt tur både i "marka" og langs Rolvsøy-veien. Syklet i marka og langs Mosseveien med Geir, i tillegg til en tur til på sykkelen, på andre siden av brua her i Fredrikstad. Pluss en styrkeøkt på Fresh. Med andre ord en fin og variert treningsuke :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!