mandag 1. september 2014

Uke.35

Så var det mandag og uke.2 på Gullsmedskolen er i gang. Denne uken skal vi lære oss å sage, rette streker. Hehe...
Men over til noe helt annet; trening! 

Mandag (første skoledag): joggetur over broa, rundt Gamlebyen – 5,5km


Tirsdag: gåtur m/mor på besøk, rundt Gamlebyen


Onsdag: gåtur m/mor på besøk, Kongsten Fort


Torsdag: sykkeltur langs Glommastien – 20km


Fredag: løpetur langs Glommastien – 5,2km (nabofest)
Lørdag: sykkeltur m/Geir – Rolvsøy, Glommastien – 20,km

Søndag: joggetur over broa, Kongsten Fort, Gamlebyen - 6,9km

Jeg brukte uken på å utforske litt rundt omkring i området. Siden jeg ikke har meldt meg inn i noe treningssenter enda, så har det derfor blitt joggeturer, sykkelturer (nå også med Geir), og så gikk jeg noen turer med mor da hun var her på besøk.
Faktisk så passer det jo helt ypperlig med å kombinere treningsturene mine med "bli litt kjent i område-turer"!


2 kommentarer:

  1. Gullsmedskolen, så spennende! Og for ei aktiv uke du har hatt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det er bare såå gøy å gå der! Vanskelig, men moro :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!