fredag 12. september 2014

Uke.3 på gullsmedskole

Tenk at det allerede er gått 3 uker siden jeg startet på Plus-skolen! Dagene bare flyr avsted, og jeg nyter den flyturen jeg er på! 
Håper bare at det fortsetter sånn, for enn så lenge har jeg ikke angret et eneste sekund på den avgjørelsen jeg tok for noen måneder siden om å flytte til Fredrikstad for å gå på skole. Akkurat nå føler jeg med veldig priviligert som får denne sjansen... :)

Denne uken har vi øvd oss på ulike teknikker som det går an å bruke, for å overføre mønster som skal sages. Jeg var langt ifra fornøyd med forrige ukes sage-resultater, og ble derfor veldig glad da det endelig så ut til å løsne for meg også på sage-delen. Det gjaldt bare å finne riktig måte å gjøre det på.

Under ser dere ukens resultater fra sagingen. Hvor ulike "overførings-teknikker" er brukt på alle sammen.





Og under her er noe fra ukens innhold i "arbeidsboken" som vi skal lage, sammen med øvelsene


Jeg holder på med litt diverse prosjekter (foreløpig hemmelig) innimellom alt skolearbeidet og treningen. Jeg holder det litt for meg selv enda, til jeg føler at jeg har fått litt mer orden og system i de tingene. Bare så dere ikke skulle finne på å tro at jeg ligger på latsiden, selv om jeg ikke poster så mye interessant for tiden, hihi... :)

Men dere? Ha en god helg da! Jeg skal til Oslo en tur, jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!