mandag 16. juni 2014

Uke.24

Den forrige uken som var, startet vi jo med en ekstra fridag (2.pinsedag). Siden det var meldt så fint vær den dagen, måtte vi jo passe på å utnytte dette maks, så det ble derfor en siste langtur på sykkelsetet, før Nordsjørittet senere i uken.

Tirsdagen ble brukt til å trene litt styrke igjen, med hoppetau i slutten av økten denne gangen også. Mor var med som støtte den dagen, men syklet bare litt rolig ved siden av.

Onsdagen var det klart for sessongens siste "Onsdagstempo" i Sandtangen. Løp avslutningsløpet hele 13 sekunder seinere enn onsdagen før, selv om jeg følte jeg hadde mer energi denne gangen (kanskje Imke hadde rett i at jeg fikk det bedre til sist gang, fordi jeg hadde syklet tidligere på dagen?)
Men men, det viktigste er jo å delta, ikke sant?

Sykkeltur i all ensomhet på torsdagen. Det hadde regnet noen heftige bøyer tidligere på dagen, så jeg trodde jeg skulle være safe da jeg tok ut på kvelden. Men, så heldig skulle jeg ikke være. Uten annet enn en tynn jakke på meg (som ikke var regntett) ble jeg klissvåt helt til skinnet. 
Men jeg tok det med godt humør, det er jo tross alt ikke vits i å bli sur for noe som er min egen feil...

Treningsfri på fredagen. Joggetur på lørdagen. Styrketrening igjen på søndagen.

Nå har det begynt å blåse noe heftig (igjen!), så det blir nok mer innetrening fremover er jeg redd. Jaja, nå har vi jo hatt det så fint en stund, så vi kan vel ikke klage? Eller jo, litt så...

Mandag (2.pinsedag): sykkeltur50,68km
Tirsdag: styrketrening (m/mor) +1,15min hoppetau
Onsdag: "onsdagstempo" (Sandtangen) 5km
Torsdag: sykkeltur (Hå gml, Salte, Line, Torland) 23,63km
Fredag: treningsfri
Lørdag (nordsjørittet): joggetur (Torland, Nærbø) 7,79km
Søndag: styrketrening




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!