søndag 22. juni 2014

Sommergaver

Denne uken som har vært, har jeg virkelig vært i det produktive hjørnet av huset (hehe...) 
Jeg har den siste tiden hatt en litt "trist og tom" tid. Men, siden jeg vet at det eneste som hjelper mot sånt for meg (utenom trening), er hvis jeg går inn i et ordentlig "lage-modus". Så da gjorde jeg det, jeg gikk inn på hobbyrommet mitt og gikk igang. Og du verden som jeg har laget i det siste!

Jeg har samlet på og fått, en hel masse kaffeposer. Så nå kunne jeg endelig lage meg ett par til i samlingene av kaffevesker (og du verden så godt det lukter kaffe på hobbyrommet mitt nå!)


Jeg har lenge lett etter de rette motivene på servietter i butikkene, og da jeg her en dag endelig fant de rette, så fortsatte jeg likesågodt "lagingen min" med å dekorere med decopage på diverse. 
Som under her, laget jeg lyslykter av gamle syltetøyglass, og så på noen kubbelys som jeg hadde liggende. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet!



Jeg har også laget noen flere armbånd i sølv (ikke denne uken altså, såå effektiv er jeg ikke), som jeg tenkte at jeg kunne gi i sommergave til min lillesøster som har avsluttet vgs i år, og til min kjære snille mor, som alltid stiller opp for meg når jeg trenger det.


Jeg tror de satte veldig stor pris på gaven, begge to.


Så da fikk de altså hvert sitt lys, en lyslykt hver, ett armbånd og hver sin kaffeveske levert på døren i går, og ett kort hver.
De ble glade, og jeg ble glad. Både for å kunne gi noe tilbake til andre, men også for at jeg selv fikk produsert litt "lykke" til meg selv, hihi...


De fikk også hvert sitt kort som jeg har laget tidligere:



4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget :)
    Har hatt en litt "tom" tid i det siste selv, er helt enig i at det hjelper veldig mye å lage ting, så strikking har det blitt mye av i det siste ( det er det kanskje mye av uansett) ...
    Men det kaffeveskene dine er veldig morsomme.
    Og smykkene du laget er bare helt super fine.
    De var veldig heldige som fikk så flotte sommergaver levert på døra :)
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk Terese! Så snill du er :)
      Jaa, de ble kjempeglade for det de fikk. Og da ble jeg óg veldig, veldig glad! Ingenting er som å gi bort noe en selv har laget, for så å få DEN tilbakemeldingen! Da er det jo umulig å ha "tom tid" etter på liksom ;)

      Jeg håper du snart kommer deg ut/har komt deg ut av "tomheten" din igjen. Litt til håndarbeid nå, så er du den gode, gamle Terese igjen. Det er jeg helt sikker på! :D
      Ha en fin uke du også!

      Slett
    2. Ja, kjempe gøy å gi bort noe når mottaker blir glad :)
      Ja, går bra nå :) takk. Litt strikking gjør alltid susen på det meste :)

      Slett
    3. Så bra! Ja, strikking ER virkelig en form for medisin ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!