mandag 14. april 2014

Uke.15 og Fotland Mølle

Dere hørte visst ikke "plutselig" fra meg fra Oslo i forrige uke. Jaja, det er sånn det fort blir på tur, da er det ikke alltid jeg har tid til å gjøre alt det jeg vanligvis gjør, for da er jeg opptatt med å nyte "her og nå". Eller, det vil si "der og da", hihi...

Anyway, siden dere hørte fra meg sist så har jeg brukt joggeskoene (ja, altså de jeg løper i) én gang. Og det var under Spirit Halvmaraton & 7km -løpet. Da løp jeg, mor og Geir én av tre runder, altså den "7km"-delen av løpet.
Det gikk veldig bra ("rapport" kommer), og jeg er så glad for at jeg endelig har klart å delta i et løp igjen! Kanskje det blir flere? :)


To sykkelturer har vi fått til i forrige uke. Måtte ut for å kjøpe sykkel-regnbukse til Geir i helgen. Ser ut for at vi kommer til å få god bruk for den fremover mot oppkjøringen til Nordsjørittet i juni, heh...

Og ellers... Ja, det ble visst bare med skrytingen om at jeg skulle trene mens jeg var i Oslo. Det var kaldt (to av tre dager) å oppholde seg utendørs (vi måtte faktisk kjøpe ullgensere begge to der borte!), og jeg valgte heller å prioritere samhold med Geir, i stedet for å bruke tiden på trening. Vi gikk jo store deler av dagene, så jeg har sikkert fått nok "hverdagstrim" der borte. I tillegg så har sikkert jeg bare godt av å la meg selv få lov til å la ferie være ferie, og ta litt fri fra treningen da. Ihvertfall når det bare er snakk om noen få dager borte (og ja, jeg føler jeg må unnskylde meg selv for at jeg ikke har trent..)

Uke.15
Mandag: sykkeltur m/Geir 24,77km
Tirsdag: HålandsvannetHalvmaraton&7km (7km)
Onsdag: vandring i Oslos gater
Torsdag: vandring i Oslos gater
Fredag: vandring i Oslos gater
Lørdag: sykkeltur m/Geir 21,32km

Søndag: styrketrening m/mor

Helt på slutten av dagens innlegg, så kommer det bilder fra søndagens utflykt med mor, til Fotland Mølle. Brukskunstnere fra Rogaland har laget og stilt ut noe av det de jobber med.































Som sagt, så kommer bilder og en liten rapport fra løpet snart. Det gjør det også fra Oslo-turen vår. Så det er bare å grue glede seg! :)

2 kommentarer:

  1. Sist uke var det kaldt i Oslo - så du var ikke den eneste med ullgenser ;-) Fine bilder - det så veldig idyllisk ut!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så da var det ikke bare meg som syntes det var kaldt altså? Flaks... (tror jeg?)
      Trodde vinterkulden var over for en periode nå, så jeg hadde jo ikke tenkt å ha med meg noe ull på turen. Har faktisk pakket bort alt ull nå, men må kanskje bare finne det frem igjen.
      Note to self: ALLTID ha med ull når jeg reiser til Oslo! ;)

      Takk, det er veldig fint på Fotland. Faktisk, så var dette stedet som vi tok bryllupsbildene våre også :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!