søndag 20. april 2014

Hjemmelaget påskepynt

 Jeg regner med at dere kanskje er like opptatt av å nyte påskedagene som jeg er. Enten det er i form av håndarbeid, eller "påsketrening" på ski, sykkel eller joggesko. Så derfor er jeg bare innom en kjapp tur for å vise dere årets påsketre hos meg. Det som var en "julehassel" i fjor jul, har nå blitt til en "påskehassel", hihi... 
Selvfølgelig med hjemmelaget (heklet) påskepynt; egg og kyllinger :)






Nå må jeg ut for å nyte siste rest av påsken, og finværet! Håper dere har hatt en kjempefin langhelg frem til nå, og en like fin "siste-dag" i morgen! God Påske!

2 kommentarer:

  1. Koselig med disse hasselgreinene, er vel trollhassel det heter :) så fint du har pyntet den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Rigmor. Ja, jeg tror oså at det er trosshassel som er det riktige navnet på "busken" :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!