søndag 22. september 2013

Nytt mønster, på ny kjøkkenklut

Jeg fant ut at det var så gøy å strikke "kopptuer" (egentlig så kaller jeg dette for kjøkkenklut altså, men det var litt gøy å si kopptue, hihi...) at jeg måtte skynde meg å strikke én til før Pinnekrokens Kjøkkenklut-utfordring "gikk ut på dato"! :)


Så her har jeg altså strikket enda en klut, med mønster etter eget hode på denne også. Eller, det er vel sikkert et mønster som allerde finnes på flere ting fra før av, men jeg har iallefall ikke sett etter noe spesielt da jeg strikket denne. 

                           

Så da får jeg faktisk levert hele to bidrag til denne utfordringen, ikke verst! :)




4 kommentarer:

  1. Fin den ble :) effektiv er du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, takk. Det er lett å være effektiv så lenge det er noe du liker å gjøre! ;)

      Slett
  2. Takk for nok et fint bidrag! Gøy når man får smaken på noe nytt ;)

    Hilsen Eirin
    Pinnekroken

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette var en morsom utfordring. Samtidig som den var "lett" å lage på relativt kort tid :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!