mandag 30. september 2013

Litt av hvert - uke

Så var uke.39 over og det er på tide med en ny ukesoppdatering. Eller CV som Line kaller det for :)

Trening i uke.39:
Mandag: formiddagstur + løpetur m/Geir i Njåskogen - 5,31km
Tirsdag: morgentur + styrketrening på formiddagen
Onsdag: Vardenesturen m/mor – 5,8km
Torsdag: morgentur + sykkeltur m/Geir – 32,44km
Fredag: morgentur + styrketrening
Lørdag: morgentur + sykkeltur m/Geir – 21,14km (testet nyinnkjøpte sykkellykter!)
Søndag: morgentur + Stokkavatnet+ - 10,1km


Det ble visst bare med den ene løpeturen på mandag, men så fikk jeg heller i stedet for presset inn to sykkelturer sammen med Geir. Og dét er jo bare like hyggelig, om ikke bedre! Ihvertfall når det er så fint vær som det har vært her hos oss den siste uken, med lite vind og mye sol! :)

Som dere kan se, så inneholder forrige ukes "CV" hele to hverdagsturer. Den ene har dere allerede fått se bilder og referat ifra, mens den andre fortsatt er "under oppbygging" (jeg holder på med litt bilderedigering). Så tur nummer to kommer litt senere, kanskje til uken en gang :)

Ellers, sånn utenom det treningsmessige, så har jeg vært på enda ett (nytt) kurs i regi av Husfliden; "lær å strikke dominostrikk". Denne gangen var det på Bryne i 1900huset, med Jæren Husflidlag som arrangør (sølvkurset er på Sola, med Sola Husflidlag).

Begynnelsen på min "dominostrikk"

Eksempel på hva som kan lages med denne teknikken

Bok om hvordan du kan lære deg dominostrikking

Og så har jeg såvidt begynt på juleforberedelsene. Ja, altså sånn bortsett fra julegavene da. For de er det jo en stund siden jeg startet på, hihi...

Jeg strikker en julekule!! :)
Nei, nå må jeg visst avslutte her. For jeg må gjøre meg klar til kveldens sølvsmykke-kurs!
Ha en fin kveld dere, så snakkes vi snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!