lørdag 15. september 2012

Kokosmuffins, specially made!

Det ble en relativt kort, men rask (eh?) tur i går. Med tiden som et lite stressmoment, og regn og vind som tilbehør til turen, så orket jeg ikke å løpe noe særlig "ut fra" sentrum. Så da ble det en liten tur på litt over 7 km i går. 
Helt okey. Eller, egentlig ikke. Jeg skulle ønske det ble en mye lengre tur. Men siden det både som sagt var vind og regn (aka. drittvær) ute, og jeg itillegg var ganske sliten (skjønner virkelig ikke hvordan det kan ha seg, når jeg bare sitter på skolebenken hele dagen?...) og hadde litt knapt med tid pga. selskap senere, så ble turen litt kortere enn planlagt/håpet:

  • Distanse: 7,38km
  • Tid: 38min
  • Gj.fart: 5:13min/km
  • Gj.puls: 160
Jeg hadde håpet at gj.farten skulle vise litt raskere enn den gjorde. Både fordi jeg følte at jeg løp litt fortere i går, men også fordi jeg ønsket at siden turen kun ble på 7km, så skulle jeg ende opp med en slags form for terskeløkt.

Men over til noe mye mer gøy å snakke om; om jeg fikk mye god mat i går? Som jeg spiste mye av? Ja, gjett om! Så hvis jeg ikke har mye ekstra energi å ta av på neste løpetur, så vet ikke jeg hvor all energien er blitt lagret hen. (Forhåpentligvis ikke på sidebeina! Hehe...)

Specially made for me! <3

Kokosmuffins!



Bursdagsbarnet

Gaven, specially made from Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!