mandag 31. august 2015

Trening uke.35

Denne uken har jeg fått unnagjort to styrkeøkter, syklet to turer og løpt to turer. Grunnen til at jeg måtte trene to styrkeøkter er fordi nå for tiden er det så mange om "beinet" aka. knebøy-stativet på treningssenteret, at jeg ikke får trent som jeg ønsker på ukedagene. Så da ble det styrke på lørdagskvelden også, eneste dagen i uka som det ikke er stappfullt på treningssenteret... Heldigvis så er det ikke så farlig for meg at jeg må trene på kveldene i helgene heller :)

Mandag: treningsfri (kveldstur m/Geir)
Tirsdag: styrke/slynge-trening
Onsdag: sykkeltur m/Geir (Hunnbakken, Begby) 20,46km
Torsdag: løpetur (xxl) 8,3km
Fredag: sykkeltur m/Geir (Glommastien, Fredrikstadmarka) 21,77km
Lørdag: styrketrening
Søndag: løpetur m/Geir (Kråkerøy) 9,2km




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!