mandag 10. august 2015

Trening uke.31 - litt av hvert og overalt

Så var uke 31 over og det er på tide med en ny trenings-oppdatering;

Mandag: sykling tur/retur Varhaug + tennis 60min mor, mina og geir
Tirsdag: formiddagstur + sykkeltur (Ganddal) 27km
Onsdag: sykling tur/retur Varhaug + tennis 50min mor og geir
Torsdag: løpetur/mor 8km
Fredag: morgentur på mølla (Clarion Colletion) 32min 5km
Lørdag: sykkeltur (Glommastien, Fredrikstadmarka) 21,6km
Søndag: styrketrening på Fresh

På mandagen fikk jeg endelig teste ut en ny sportsgren som jeg har hatt så lyst til lenge; nemlig tennis

Jeg, den nye tennis-stjernen?

De har laget til ett par baner i nabobygda som vi kunne spille på og det var jammen gøy! Ikke så lett å treffe ballen alltid aldri faktisk, men veldig morsom trening synes jeg! Og jeg har absolutt planer om å prøve meg på det igjen. Faktisk var det så gøy at vi reiste bort igjen på onsdagen også for å spille!



På tirsdagen gikk jeg først en formiddagstur rundt Ringveien, og så syklet jeg en tur til Ganddal. En tur som tok ca en times tid og ble avsluttet med en runde rundt Stokkelandsvannet (Sandnes). Geir hentet meg der med bilen.

På torsdagen skulle vi reise hjemover (eller, til Kristiansand) så da fikk jeg løpt en siste tur sammen med mor før vi reiste. Det ble "runden vår" på 8km ned til Riksveien og opp igjen. 

Natt til fredag sov vi i Kristiansand på et hotell og det var der jeg hadde den dagens løpetur; på mølla. Jeg kan vel kalle all den traskingen vi hadde i Dyreparken også for trening, tenker jeg ;)

På lørdagen var vi hjemme igjen i Fredrikstad, så da fikk jeg syklet meg en tur her; langs Glommastien til Rolvsøy Kirke, og så tilbake igjen gjennom Fredrikstadmarka.

På søndag (i går) følte jeg at det var på høy tid med litt styrketrening igjen, så da ble det en tur på Fresh Treningssenter, for å trene innendørs der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!