mandag 3. august 2015

Trening uke.30 - hjemme på Jæren

Det er mandag og på tide med en ny trenings-oppdatering fra meg;

Mandag: formiddagstur m/Geir + styrke
Tirsdag: løpetur (xxl) 8km
Onsdag: treningsfri (kveldstur)
Torsdag: formiddagstur + løpetur (Varhaug) 8,5km
Fredag: løpetur (Refsnes) 8,5km
Lørdag: løpetur i regnet m/mor (Kvia-runden) 8,3km
Søndag: formiddagstur ”Homsevatn” + løpetur m/mor (Jonsahuset, Nærland) 8,6km

På mandagen var vi fortsatt i Fredrikstad og jeg startet dagen med en formiddagstur sammen med Geir. På kvelden trente jeg styrke på Fresh.

På tirsdagen løp jeg til XXL og ble hentet av Geir. 

Onsdag kjørte vi hele dagen hjem til Jæren så da ble det treningsfri på meg denne dagen, men jeg rakk såvidt en liten kveldstur sammen med Geir før vi måtte legge oss :)


På torsdag hadde jeg meg en liten formiddagstur i hjemlige trakter (gåtur), før jeg senere på kvelden hadde en liten løpetur i lett duskregn, til Varhaug, og ble hentet av Geir der.

På fredag løp jeg også tur (veldig greit å kunne hive på joggeskoene og løpe seg en tur når man er ute på tur altså!). Denne gangen til Refsnes, hvor jeg ble hentet av Geir.


På lørdagen fikk jeg med meg mor (som syklet) og løp en ny runde rundt Kvia, som jeg har gått og løpt så mange ganger før. Veldig koselig med litt selskap på turen :)

Litt regn den dagen...

Nye sko!!

På søndag (i går) gikk jeg, mor og Geir først en god times tur "i heia". Fint vær og kaffestopp på slutten gjorde at vi hadde en kjempefin tur!




Tur-akke i porselenskopp!


Og kokosmakroner

Avsluttet treningsuken med en løpetur til sjøen (Hå gml, Jonsahuset, Nærland). Også denne gangen med mor ved min side på sykkel. 



Vi skal være her hjemme en liten uke til, så da blir det nok enda flere turer på "kjente veier". I dag f.eks så skal vi ut og teste en ny (?) tennisbane som de har satt opp like i nærheten. Jeg gleder meg!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!