lørdag 5. september 2015

Pause...

Etter en liten tenkepause så har jeg nå kommet frem til at jeg vil ta en liten pause fra bloggingen en stund (ikke at det har vært så kjempemye i det siste akkurat).
Jeg har litt mye å tenke på for tiden, så da får jeg heller vente med denne siden til det kommer "bedre tider". Men jeg kommer fortsatt til å poste litt bilder på facebook og instagram (guro_eriksen), så det er fullt mulig å følge meg videre på disse sidene! :)

Men jeg kommer til å fortsette med å lese deres blogger selv om jeg ikke publiserer noe her, så jeg følger med dere altså! :)


3 kommentarer:

  1. Har kikket litt på smykkene dine Guro - dette kan du, så mye pent :) uansett, masse lykke tilhva det nå er :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk! Det betyr veldig mye for meg å høre det du sier. Og takk for koselig tilbakemelding, det setter jeg stor pris på :)

      Slett
  2. Ja det kan vera lurt med ein liten pause - eg måtte ta ein bitteliten pause for ein mnd sida, men den pausen var ikkje planlagt, det var rett og slett fordi stalkaren min fann bloggen min igjen :/ ÆSJ.
    Det var så tydeleg på statistikken: sjekka bloggen min 5 gonger om dagen, frå tidleg morgon til seint om kvelden KVAR dag, i 14dagar (då oppdaga eg det på statistikken).
    Då satte eg bloggen på privat med det same. Den forrige også.

    Hadde eigentleg tenkt å sende deg ein pm på Facebook om det, men var enda ikkje sikker kva eg skulle gjera vidare.
    Men den bloggepausen var ikkje så dum.

    Eg følte plutsleg at mange ting eg gjorde bleir meir "mine", for etter seks år med blogging skjer det meg ganske ofte at eg ser mine treningsøkter gjennom bloggaren sine øyne - så det var deileg å berre drive på.

    Men så savna eg blogginga igjen, eg har jo så mykje på hjartet eg har lyst å skrive om, så ein ny blogg er alt oppretta. Den er ikkje heilt klar, men eg skal sende deg linken til den via FB, så kan du stikke innom igjen, det hadde vore koseleg :)

    Eg følger jo med på deg på FB, så det er koseleg det :)

    Ha ein god bloggepause!

    Imke

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!