mandag 17. august 2015

Trening uke.32 - mye løping på ferie

Denne uken har det blitt en del løping på treningsfronten, og grunnen til det er fordi vi har vært ute på tur igjen og da er det liksom løping som er den "enkleste" formen for å få trent. 
Både ute og inne på mølla (hvis jeg er i ukjent område og ikke helt vet hvor jeg kan løpe ute); 

Mandag: løpetur m/mor på tlf (xxl) 8,4km
Tirsdag: treningsfri (gåing i Gøteborg, 20000 steg)
Onsdag: morgentur i Gøteborg m/Geir (Gøteborg) 5,2km
Torsdag: morgentur m/Geir i Borås (Helsestien) 5,5km
Fredag: morgenløp på mølla (hotellet) 5,5km
Lørdag: sykkeltur m/Geir (Glommastien, Fredrikstadmarka)21,5
Søndag: løpetur (Fredrikstadmarka) 10km

Startet mandagen med en rolig løpetur i Fredrikstad, mens jeg pratet med mor på telefonen. 
Tok treningsfri på tirsdagen for da kjørte vi til Gøteborg - men tok det igjen med ca 20 000 steg på kvelden, da vi trasket gatelangs i hele Gøteborg! (Smart oppfinnelse å bruke skritt-telleren på pulsklokka til sånt, ja!)
På onsdag løp jeg en morgentur i Gøteborg, med Geir som selskap på lånt sykkel av hotellet. 
Det samme gjentok vi på torsdagen, bare denne gangen i Borås.
På fredag hadde Geir så vondt i rompa etter å ha syklet på "feil" sykkelsete i to dager, så da måtte jeg løpe alene. Derfor ble det testing av mølla på hotellet vi lå på, og det funket helt fint (hurra for tv på treningsrommet!)
På lørdagen var vi komt oss hjem til Fredrikstad igjen, så da ble det en sykkeltur i finværet sammen med Geir. Vi syklet langs Glommastien til Rolvsøy Kirke, og så tilbake igjen gjennom Fredrikstadmarka.


På søndag (i går) løp jeg min femte tur denne uken (!), opp til Fredrikkstadmarka (ved FIF-huset) og så noen runder litt rundt omkring oppi der. Avsluttet med en 2km-runde på mine nye løpesko! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!