mandag 13. oktober 2014

Uke.41

Nå hadde jeg altså skrevet et helt innlegg om uka som gikk og treningene. Men så klarte siden å klikke uten at det hadde blitt lagret, selv om jeg hadde trykket lagre (...!). Så derfor blir det heller et litt kort innlegg istedet i dag;

Mandag: løpetur (2runder i marka, ned til byen) – 6,44km
Tirsdag: rulleski (Øra, Geir kjørte) – 6,6km
Onsdag: styrketrening på Fresh
Torsdag: treningsfri
Fredag: løpetur (3runder i marka, ned til byen) – 7,35km
Lørdag: styrketrening på Fresh
Søndag: rulleskøytetur (Haldenveien, Begbyveien, Sarpsborgveien) – 9,62km


To løpeturer, med start oppe i Fredrikstadmarka. To og tre runder først rundt vannet som er der, før jeg løp nedover og hjem.


To rulleskiturer, en med rulleski og en med skøyter. Høsten er litt dum å rulle på pga. våt veibane eller blader som har falt på veien.

De fine bladene kunne holdt seg  trærne heller, istedetfor i veibanen

To styrkeøkter på Fresh. Jammen har jeg vært flink da, synes jeg! Hihi...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!