søndag 26. oktober 2014

Øredobber og armbånd i rosafarger

Her er noen helt nye sølv-produkter som jeg har laget, og lagt inn i nettbutikken min. Denne gangen i to forskjellig rosafarger: to par ørepynt, og ett armbånd, i begge fargene.

"Fuksia" heter denne rosafargen
"Vintager rose" er navnet på fargen på disse perlene

Nytt armbånd også, med begge fargene i rosa, og sølv 925 (såklart):






Det som er litt vanskelig med dette med nettbutikk og salg, er jo å vite hvilke farger som folk kunne tenke seg å kjøpe. Eller om det i det hele tatt er rette typen pynt. 
Men det er vel kanskje bare sånt som jeg må erfare etterhvert. Jeg mener, hvis det ikke er noe salg i det hele tatt av det jeg har laget, så bør det jo ringe en liten bjelle ett sted...

Jeg blir ihvertfall veldig glad for tilbakemeldinger fra dere som leser, om hva dere tror kan være av folks interesse eller ikke :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!