søndag 5. oktober 2014

Høstferieuken

Så var høstferien over for denne gang og jeg har storkost meg med de her hjemme! Uken har stort sett gått til "kvalitetstid" sammen med familien, og mye farting rundt forbi i området. 
Jeg har tatt litt bilder fra dagene her hjemme hvor de fleste av dem er typiske "spise-bilder" (surprise!)

Vi var blant annet innom en tur på Kvadrat den ene dagen...



Og så tok vi toget inn til byen (Stavanger) en annen dag det var pent vær (vi toget inn faktisk)


der vi traff lillesøster, som også hadde kommet hjem på ferie fra Oslo





Vi måtte innom Sjokoladepiken når vi først var i nærheten, for å kjøpe varm sjokolade!




Jeg har altså hatt en fantastisk ferie og jeg har virkelig kost meg her hjemme! Men, nå er jeg ganske så klar for å ta fatt på en ny periode med gullsmedskole :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!