onsdag 10. oktober 2012

TGI Friday!

Dere gjetter aldri hva som står på treningsloggen min for dagens (styrke)trening. Jeg har nemlig utført knebøy og utfall! Dét er lenge siden sist, det kan jeg love deg. Nei, nå lyver jeg litt. Jeg har visst  knebøy på samvittigheten, etter mandagen styrkeøkt også. Tenkte at siden det ikke akkurat blir milevis med løping disse dagene, så kan jeg jo prøve meg på litt styrkeøvelser på beina også. Så de ikke visner helt bort, disse lår- og rumpemusklene mine :)
Så da ble det både knebøy og utfall på hotellets styrkerom. I tillegg til markløft, roing, nedtrekk, skulderpress osv osv. Med andre ord, de vanlige øvelsene jeg pleier å gå igjennom.

Må nesten bare skryte litt av dette treningsrommet de har her. For de har nemlig alt som trengs, for å kunne gjennomføre en skikkelig treningsøkt, her!
Knebøystativ(!), veeldig godt utvalg i manual-vekter, en sånn "alt i ett-maskin" (som føorøvrig har veldig gode funksjoner, pilatesball(ikke et must for meg da, men..), god gammeldags ribbevegg (fra gymtimen på skolen før i tiden), og et godt utvalg i kondisjonsapparater.

Det blir visst litt oppdelt dette innlegget. Må skrive litt og litt, når Geir er opptatt med andre ting, og jeg får tid til å skrive noen ord.
Vi har nå fått i oss en deilig frokost (de hadde cc her! Wohoo!). Lite brødmat (antagelig derfor alle damene i dette landet ser ut som noen piperensere), mye frukt og grønt, i tillegg til havregrøt og semulie (skrives det slik?)-grøt. I tillegg til mye annet godt :)
Gjorde meg visst også til en tyv, da jeg stjal med med en fersken (nektarin?) fra frokostbordet i dag
Nye neglelakker! Billige var det óg..



Etter mye trasking i gatene, fant vi endelig en plass vi begge ville spise på i går kveld; "TGI Friday". Det er typisk oss to på ferie, vi kan gjerne gå en time eller to, før vi klarer å bestemme oss for hvor vi skal spise. Standard "Geir og Guro-ferie" liksom :)
Så da ble det hamburger på oss begge. Drit god, liksom! Har aldri vært på "TGI Friday" før, så det passet jo ypperlig!

Sjekk forskjellen da!



Nå må jeg visst stikke. Geir er utålmodig, og klar for nok en dag på shopping! (hehe, I wish...) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!