tirsdag 9. oktober 2012

Kalori-påfyll i Riga..

Heihei, jeg lever fortsatt. For tiden med oppholdsted i Riga. Tenker nok det ikke blir mye oppdateringer fra min side disse dagene frem til fredag. Kanskje bare noen korte innlegg, med litt bilder. Så kommer jeg sterkere tilbake når vi har komt oss hjem igjen.
Blir nok ikke mye spennende å skrive hjem om ang. treningsmengden heller disse dagene. Har selfølgelig planer om å bruke treningsrommet de har her på hotellet da, men det blir mer sånn "litt trening er bedre enn ingen trening når man er på ferie". Så da ble det en halvtimes tur på hotellet sin tredemølle, som ble dagens lille økt. Følte det var litt trengende, for å si det sånn! Jeg mener, sjekk lunsjen våres i dag da;

Når jeg hadde spist opp, så lå det bare masse fett igjen på tallerkene. Hehe, nå kan ihvertfall ingen komme og anklage meg for ikke å spise nok (energirik) mat! :p
Men igjen, burde kanskje valgt noe litt annet, for jeg følte ikke jeg hadde mye trykk på løpingen i dag; Treningsresultat. Det var ikke så veldig lenge jeg klarte å holde meg på 12km/t, enda jeg vet at jeg klarer mye bedre enn dét.. Så det ble mye opp og ned i dag på farten, så resultatene snakker vel for seg selv :

  • Distanse:
  • Tid: 29,57min
  • Gj.fart: 5:30min/km (10,9km/t)
  • Gj.puls:158
Måtte skru opp farten litt, de siste par minuttene. Bare for å prøve å få opp gj.farten noe! :p

Her er ett bilde til, tatt av mobilen. De andre bildene er fremdeles i raw-format, så de kan ikke deles her inne enda. Men sjekk isen da! Det er jo et kunstverk i seg selv. Kjente at jeg måtte svelge en del etter dette synet, for å si det slik :)

2 kommentarer:

  1. Å, kos dere masse! Det høres superdeilig ut å være på ferie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid!
      Ja, det er veldig herlig og endelig få tatt en liten ferie! Så takk for det :D

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!