torsdag 19. desember 2013

Juleeple-oppdatering

Hvordan er det med dere i førjulstria? Stress-tendenser hele gjengen eller? 
Jeg for min del holder på med de siste gjøremålene i disse dager, både innpakking av julegaver og last-minute-shopping okey da, mest bare kose-shopping... 
Jeg har også fått laget en hel del håndarbeid, som jeg av naturlige årsaker ikke kan vise frem her riktig enda. Dét får jeg vente med til etter jul :)

Ville bare titte innom en tur for å gi litt liv til bloggen, sånn at dere ikke tror jeg har gått helt i jule-dvale, hihi... 
Bare så synd at jeg ikke får vist frem noen fine bilder enda, for da blir det liksom litt kjedeligere å blogge med en gang jeg ikke har noe spennede å vise eller fortelle dere om.

Gave fra Geir her en dag. Såå kul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!