mandag 7. oktober 2013

Uke.40

Uke.40 er over, og kan oppsummeres slik;

-Mandag: morgentur + styrketrening m/mor 
-Tirsdag: morgentur + joggetur m/Geir - 6,27km
-Onsdag: (jobb) styrketrening
-Torsdag: joggetur m/Geir i Salteskogen - 5,82km
-Fredag: (jobb) styrketrening (sliten...)
-Lørdag: sykkeltur m/Geir - 25,48km
-Søndag: morgentur + kveldstur m/Geir

En helt okey uke treningsmessig, med både ett par løpeturer og en sykkeltur. 
Jeg merker at jeg for tiden er litt "av" den der styrketreningen, men sånn er det vel bare av og til. Noen ganger er det gøyest med den ene tingen, og så er det morsommere med noe helt annet i neste periode igjen. Litt sånn av og på.
Men, jeg kommer meg ihvertfall på trening. Og det er jo dét som er det viktigste! :)

Hihi, nå er jeg inne i en periode hvor jeg f.eks har innmari lyst på rulleski igjen. For jeg har funnet "en gruppe" som driver med rulleski-trening innover ved Madla/Hafrsfjord, så nå frister det med litt "ski-gåing" igjen :) 

Jeg beklager at det for tiden muligens er noe dårlige/lite interessante innlegg fra min kant. Det tar seg nok opp igjen snart. Kanskje. 
Så foreløpig får dere (få, trofaste lesere) bare klare dere med litt "enklere" innhold i bloggingen min, som denne ukesoppdateringen. Jeg kjenner jeg er litt "av" alt sammen...

Ha en fin uke, enten det er høstferie hos dere, eller dere nettopp er ferdige med ferien og har startet opp igjen med jobb eller skole :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!