torsdag 21. mars 2013

Grytekluter til påsken

For lenge lenge siden laget jeg mye kort, og så meldte jeg meg på såkalte "utfordringer" med ulike tema. Nå har jeg funnet en side som heter Pinnekroken, som har utfordringer til strikke -og hekle- hobbyentusiaster, som meg! Så derfor tenkte jeg at, når det med tid og stunder passer fint og jeg har tid til å være med på slike "oppgaver", så kan jeg jo alltids prøve meg.
Så nå prøver jeg meg på min aller første utfordring til Pinnekroken´s Gule påsketema med disse påskegule gryteklutene (som jeg har strikket til min mor)



Det er strikket i et mønster som Gjestal har laget, og er strikket i Bomull Sport. Heklet fastmasker rundt hele etterpå, og en løkke tilslutt som de kan henges opp.

Så nå må dere bare gå inn på Pinnekroken og gi en stemme på mitt bidrag, for da blir jeg så glad :)

3 kommentarer:

  1. Så friske og fine!

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring: Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  2. Så fine grytekluter i påskefarger:)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!