onsdag 20. mars 2013

Litt fraværende i perioder


Jeg trener hver dag, stort sett. Utenom på mandag da, for da hadde jeg treningsfri. Så jeg trener.
Men jeg merker at jeg har vært ”dårligere” på å oppdatere dere i det siste, men det er kanskje bare en følelse. Og så føler jeg det nesten som om jeg ikke er helt ”tilstede” i hverdagen, både når jeg skriver her på bloggen, svarer dere, kommenterer på bloggene deres, og ellers i den virkelige verden, føler jeg at jeg er litt … distré liksom.
Så hvis det er noen som føler at de har lagt merke til det, så er det nok også tilfelle. Jeg føler meg i hvert fall litt fraværende.

Men jeg tror muligens det har med det å gjøre, at jeg har litt mye som foregår for tiden. Både i hodet, men også fysisk. Eller, altså, det som skjer fysisk påvirker vel det som er i hodet. Så da henger det vel sammen da.
Det er bl.a skolen som tar en del av tiden, med eksamener som nærmer seg styggfort, og oppgaver som skal leveres inn. Pluss litt diverse andre ting som også styrer hodet mitt litt for mye nå. Så hvis dere føler at jeg ikke er helt på samme plan lenger, så har dere nok helt rett i det. For jeg føler meg litt bortreist selv..

Jeg har mye å vise dere, og mye å fortelle. Men det får bare komme litt etter hvert tror jeg. Når jeg har tid J

Heldigvis så er det snart påskeferie, og dét kan man jo like! J

4 kommentarer:

  1. Slike perioder er både deilige og grusomme på samme tid! Men det er nok noe de fleste er gjennom fra tid til annen. "Surr" videre og lykke til med eksamen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takktakk, jeg får bare "surre videre", så blir det vel roligere etter hvert :)

      Slett
  2. Det er jo litt gøy med full fart og, mye å tenke på, mye som skjer? Men ikke når det blir FOR mye, nei. Skriv i bloggen når du føler for det, du! Jeg har aldri dårlig samvittighet for bloggen. Det er ingen jobb. Det er en liten hobby. Ingen kan forlange eller forvente noe av meg...God påske og tvi tvi med alt fremover!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo faktisk helt sant, bloggen er jo bare en (av mange) hobby som jeg har. Så er det vel bare det å ta riktige prioriteringer når det hoper seg sånn opp. Så nå vil det jo da naturligvis være skolen (og trening) som er første pro, så kommer det oppdateringer her inne sånn litt innimellom slagene ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!