onsdag 29. august 2012

Siste løpeøkt før den O´store dagen!

Nå er jeg straks klar for den aller siste løpeøkten, før Stavanger (Halv)Maraton på lørdag.
(Protein)Pannekakene er i magen, og jeg sitter egentlig bare og funderer litt på hvor jeg skal ta turen hen i dag..

I tillegg til et (av mange andre) problem som stadig vender tilbake til meg disse siste ukene, er hvor jeg skal få trent styrketreningen min fremover. Nå er det snart ikke flere treningssenter igjen å prøve. I går var jeg på Bryne, på Club Athletic.
Sikkert et fint gym for de "store" guttene som trener, tunge vekter. Men ikke noe senter for oss "rosa jenter". Det er sikkert kjempegreie folk som driver det altså, men som sagt, ikke noe for meg.

Av og til på noen "gym", så får jeg en slags rar følelse. En følelse som forteller meg at der skal ikke jeg være. Jeg trives ikke rett og slett. Og på Club Athletic fikk jeg en sånnen følelse.

Så da lurer jeg på, hvilket sted skal jeg gå neste gang? Altså i morgen allerede.
Uff, håper jeg snart kan finne meg et fast sted å trene. For hver gang jeg kommer til ett nytt sted, med bare nye maskiner og jeg ikke vet "hva som står hvor", så blir jeg så desorientert at jeg føler jeg ikke får trent ordentlig, som planlagt. Og dèt igjen, gir meg en følelse av at jeg ikke gjør det skikkelig heller...
Slitsomt med andre ord.

Men, nå er det først ut! Ut og løpe i vinden! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!