tirsdag 21. august 2012

Restitusjonsøkt på Sykkel

Først i dag må jeg bare si tusen takk for alle koselige kommentarer og gratulasjoner jeg har fått på forrige innlegg. Nå må jeg passe meg her, så jeg ikke blir værende her oppe  "på toppen av strået" :)
Mitt neste mål får være og finne ut hvordan jeg skal klare å løpe fortere i konkurranser (det var igrunnen dèt jeg tenkte på hele formiddagen i går, før jeg fant ut at resultatet faktisk ikke var så halvgalt). 


Som dere sikkert har skjønt, så ble det en restitusjons økt på sykkelen i går. Sammen med "kjærleiken". Uff, må visst finne et nytt kallenavn på ham. Det blir for dumt å si dèt hele tiden. Hehe...

Anyways, får ikke til å linke til Treningsresultatet i dag (må vente til teknikkeren kommer hjem aka. mannen), så dere får greie dere uten så lenge. Ikke at jeg tror dere ser på det som ett stort savn uansett :)

Det ble ihvertfall seende slik ut på klokka:
  • Distanse- 24,11km
  • Tid- 1t, 16min (innkuldert der er også 2min stopp for "fotoseanse", men smart som jeg er, så glemte jeg å pause klokka...)
  • Gj.fart- 18,9km/t
  • Gj.puls- 118


Og til kommentar på økta, fikk jeg skryt for "å ha forbedret min grunnleggende utholdenhet". Noe som skjer sånn ca kun når jeg har sykling som treningsform, eller går tur. Aldri løping (hehe...).

Fotoseanse ved Sjøen:



Fluer i ansiktet er visst standard i ansiket mitt når jeg sykler...

Laksefiske i Hå-elva

"Båt-hus"




2 kommentarer:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!